piątek, 17 czerwca 2011

Smutne wieści

Patrzę na tego bloga i mi WSTYD. Wszystkie macie tyle tych postów. Ciągle coś nowego. A umnie? Nie dość, że ciągle brakuje mi czegoś do dokończenia jakiejś biżuterii, a to kuleczek, a to zawieszki, brakuje czasu, żeby podjechać i dokupić, to brakuje jeszcze takich umiejętności jak Wasze.


I na dokładkę ostatnio zaczęłam mieć problemy z kompem. Albo z zamieszczaniem komentarzy, albo z otwieraniem postów. To zależy od komputera. Kiedy jestem w pracy i mam chwilkę czasu, mój komputer nie pozwala mi zamieszczać komentarzy. Żadnych. Ani pod Waszymi wpisami ani pod candy. Domowy komputer od niedawna zaczął współpracować, ale tylko pod warunkiem, że przy użyciu Firefoxa. Tak więc muszę zapamiętywać wszystkie miejsca, znalezione w pracy do których chcę wrócić i dopiero w domu wejść tam i zostawić komentarze. Czyli wszystko przeciw mnie... Wiem, wiem, złej baletnicy itd. Dzisiaj jest piątek, na pewno wejdę trochę do komputera i nadrobię zaległości

6 komentarzy:

  1. Och kochana, nie martw się przyjdzie czas na wszystko. Słoneczko zaświeci i będzie dobrze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, przeciez nie jest ważne ile kto ma postów... Ja teraz nie mam kompletnie czasu na moje robótki, czasami podłubię szydełkiem kilka cm i to wszystko na tydzień np. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaśka nic się nie martw, jak masz pisać byle co żeby tylko coś napisać i mieć kolejnego posta, to lepiej nic nie pisać :)
    Piszesz wtedy kiedy jest po co i tak najlepiej :) Teraz taki czas wakacyjny się zbliża, więc na wielu blogach ciszej będzie.
    Co do tych komentarzy i wariacji bloggera, to ja mam dokładnie to samo. U mnie teraz wszystko działa na Chromie, ale nie wiem jak długo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się tym u mnie też mało ,bo na blogu mało za dużo jestem zapracowana - muszę pracować po 12h , ale powtarzam sobie jutro będzie lepiej .
    Pomyśl o czymś przyjemnym i powiedz Sobie jutro będzie lepiej .
    A co do komputera taka już złośliwość rzeczy martwych .

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko, że ja mam jeszcze zakończenie roku szkolnego. Już się boję do tej szkoły iść.Spróbuję używać jakiś maseczek na włosy z olejka rycynowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, Kaska nie zamartwiaj się małą ilością postów! A jakiż to wstyd! Piszesz wtedy kiedy masz coś do pokazania, piszesz wtedy kiedy Ci w duszy gra, piszesz wtedy kiedy masz ochotę. Raz jest więcej postów w miesiącu czasem wcale ... czas nas ogranicza no i nie zawsze możemy robić to na co mamy ochotę.
    Miłego dnia całego:)

    OdpowiedzUsuń